Champagnemomenten 2015
Categorie:Nieuws | 03 februari 20152015 wordt weer een mooie jaar. Een jaar vol champagne-momenten.
Ook dit jaar worden een aantal champagneclinics, masterclasses, reizen en proeverijen georganiseerd. De planning voor het komende jaar is als volgt.
10 maart: Bruisend in Sales
Bruisend in Sales is een training waarbij de focus op de emotionele kant van sales ligt. Waarom doe je wat je doet? En waarom doen klanten nu eigenlijk zaken met je? Waar liggen ze wakker van? En wat gaan klanten missen als je er niet meer bent? Oftewel, aan de hand van champagne metaforen wordt verteld hoe een emotionele verbinding gemaakt wordt met de klant.
26 maart: dé Dom Pérignon Experience
Dom Pérignon is misschien wel het meest exclusieve én bekendste champagnehuis. Dat moet natuurlijk geproefd worden.
Speciaal in de Dom Pérignon suite van het Amstel Hotel (Amsterdam) komen 6 verschillende Dom Pérignons voorbij. Van recent (2004) tot zeer oud (1982). Een proeverij die voor het eerst in Nederland georganiseerd wordt.
14 april: Bubbles en Behaviour
Herken het gedrag van jezelf én van de ander. Middels het model van Insights Discovery word gekeken naar gedragsprofielen. De metaforen van champagne worden gebruikt om elkaar echt te begrijpen om zo nog beter met elkaar samen te werken.
14 - 17 mei: Golfen in Toscane
Oké weliswaar geen champagne, maar golfen in het Italiaanse landschap van Toscane is toch ook prachtig? Lekker genieten van alle facetten. Mooie golfbanen, lekkere wijnen en smakelijk eten.
18 juni: Champagneclinic
Waar komt champagne vandaan? Hoe wordt het gemaakt? Wat maakt deze bijzondere drank nu eigenlijk zo uniek? Middels een interactieve fotoreportage wordt een trip door de champagne gemaakt, samen met uitleg over de achtergrond van deze bekende drank. En natuurlijk wordt er geproefd. Sterker nog, iedere champagne heeft zijn eigen verhaal. Verhalen met een business boodschap.
16 september: Champagne proeverij
Lekker een aantal verschillende flessen champagne naast elkaar proeven. Wat is het verschil tussen een rosé en blanke champagne? En wat houdt nu eigenlijk een vintage champagne in? Horen, zien, ruiken én proeven.
17 - 19/20 september: Golfen in Champagne
Passion & pleasure. Het mooiste van 2 werelden wordt gecombineerd. Golfen in de champagnestreek. Bezoeken aan verschillende champagnehuizen worden gecombineerd met golf én lekker eten. Zet daar een gezellige groep bij en er ontstaat een top golfreis in de mooiste streek: Champagne.
8 oktober: Bruisend in Sales
Net als 10 maart wordt er gekeken naar waarom je doet wat je doet. Ook hier worden vragen gesteld die van groot belang zijn: Waarom doen klanten nu eigenlijk zaken met je? Waar liggen ze wakker van en wat gaan ze missen als je er niet meer bent?
Die emotionele verbinding met de klant is belangrijk. En, zoals gezegd ontbreekt de champagne hier niet…
Inschrijven voor één of meerdere champagne-momenten (alleen of samen met iemand), kan via Rogier@ChampagneExperience.nl. Wees wel op tijd, want er is iedere keer maar beperkt plaats.
______________________________________________________________________________________
Champagne Experience - Communicating Bubbles
ChampagneExperience.nl
ChampagneExperienceShop.nl
twitter.com/ChampagneRogier
facebook.com/ChampagneExperience